O nas

Rabat:
-5% od 200zł
-10% od 500zł

Na naszej stronie możesz znaleźć najlepszej jakości pokarm!

Witamy w Pawlak-Hodowla Gryzoni Karmowych. Specjalizujemy się w produkcji gryzoni dla gadów, ptaków i wszystkich zwierząt żywiących się gryzoniami. Naszym celem jest dostarczanie naszym klientom gryzoni najwyższej  jakości, innymi słowy…

 

 

Już od dawna pasjonujemy się w hodowli różnego rodzaju gadów. Hodowla została stworzona ze względu na to jak bardzo cenimy zdrowy i dobry pokarm. Każde zwierzę, które sprzedajemy, rodzi się i wychowuje w naszej hodowli. Gwarantujemy, że wychowywano je w zdrowym środowisku, karmiono odpowiednią karmą i humanitarnie uśmiercano. Nasze zwierzęta są trzymane na rozdrobnionej ściółce z trocin i sprzątane co najmniej raz w tygodniu. Przez cały czas mają dostęp do oczyszczonej wody pitnej oraz świeżego powietrza. Opiekujemy się naszymi gryzoniami    7 dni w tygodniu / 365 dni w roku. Dbamy o to, aby wszystkie gryzonie były odpowiednio dobrane i opakowane w najlepszy dostępny sposób. Nasze produkty są pakowane próżniowo, w celu zapewnienia świeżość i najwyższej jakości, a wysyłane w suchym lodzie lub lodzie; w zależności od preferencji klienta.

Co nas wyróżnia?

  • Oferujemy produkt o wyjątkowej jakości.
  • Nie idziemy na skróty z jedzeniem i odżywianiem naszych zwierząt i zwracamy uwagę na szczegóły! 
  • Nasze gryzonie odżywiane są granulatem o właściwie dobranych wartościach odżywczych.
  • Zapewniamy naszym zwierzakom stały dostęp do paszy jak i do filtrowanej i wzbogacanej świeżej wody.
  • Używamy naszych gryzoni do karmienia naszej własnej kolekcji gadów. 
  • Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie.  
  • Każdy pracownik jest odpowiednio przeszkolony, by właściwie wykonywać swoją pracę i zapewnić najlepsze możliwe warunki do życia naszym podopiecznym.
  • Dokładamy wszelkich starań, aby wszyscy nasi klienci byli zadowoleni z naszych usług i produktów. 
  • Traktujemy klientów tak samo, jak sami chcielibyśmy być traktowani. 
  • Gryzonie pakujemy próżniowo, aby zapewnić maksymalną świeżość i jakość.
  • Wysyłkę prowadzimy w lodzie lub suchym lodzie 

Harmonogram wysyłki i informacje.

  • Wszystkie zamówienia wysyłamy w środy. 
  • Zamówienia należy składać do soboty, aby mogły zostać wysłane w najbliższą środę. 
  • Nie możemy wysyłać do skrytek pocztowych i paczkomatów.
  • Koszt wysyłki mrożonych gryzoni zależny jest od zamawianej ilości.
  • Koszt wysyłki karmy/granulatu zależny jest od ilości.
  • Jedyną formą zapłaty jest przedpłata. 

Informacje o gryzoniach

  • Gryzonie, które posiadamy są różnych odmian barwnych. 
  • W paczce można znaleźć białe gryzonie, kolorowe, z różnymi rodzajami sierści oraz pozbawione sierści co wynika z konkretnych krzyżówek genetycznych.
  • W paczce może pojawić się krew w małych ilościach. Jest to konsekwencja pakowania próżniowego. Staramy się tego unikać, ale nie zawsze jest to możliwe.
  • Zapewniamy, że gryzonie są humanitarnie eutanazjowane za pomocą dwutlenku węgla. 
  • Nie prowadzimy sprzedaży żywych zwierząt.
  • Nie zalecamy rozmrażać gryzoni w zamkniętej próżniowo paczce, ponieważ próżnia po rozmrożeniu spowoduje wyssanie płynów ze zwierzaka.

Reklamacje

Reklamacje przyjmujemy tylko i wyłącznie do 30min od czasu dostarczenia paczki przez kuriera telefonicznie bądź mailowo. Reklamację można również złożyć przez portal facebook.

Wymagane elementy reklamacji:

  •  Wiadomość wraz z opisem sytuacji i towaru.
  •  Filmik z rozpakowywania paczki, na którym widoczna jest etykieta kurierska, oraz dostarczony towar.
  •  Data wraz z godziną nagranego filmiku. 
* Krótki okres złożenia reklamacji jest uwarunkowany mrożonym towarem dostarczanym do klienta.

Regulamin

  • Zwierzęta oferowane u nas na stronie pochodzą z naszej hodowli. 
  • Zwierzęta są pod stałą opieką lekarza weterynarii.
  • Każdy zakup potwierdzony jest mailowo.
  • Czas na opłacenie zamówienia wynosi 5 dni. Po upływie tego czasu zamówienie jest anulowane.
  • Nie bierzemy odpowiedzialności za wysłane zwierzęta, ponieważ nie jesteśmy w stanie odpowiadać za firmę przewozową.
  • Zwrotów gryzoni mrożonych nie przyjmujemy ze względu na to, że nie jesteśmy w stanie ocenić w jakich warunkach były trzymane / czy nie zostały rozmrożone przez klienta.
  • Klienci są odpowiedzialni za poprawność ich adresu e-mail, numeru telefonu oraz adresu zamieszkania.
  • Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem realizacji zamówienia, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane.  Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail, przed skontaktowaniem się z nami sprawdź folder spam / śmieci.
  • Nie odmawiaj wysyłki, jeśli występuje problem z wysyłką. Planujemy i pakujemy na opóźnienia. Zdarzały się sytuacje, w których paczka była opóźniona o 3 dni i dotarła zamrożona.
  • Nie możemy zmieniać zamówień, przekierowywać paczek, anulować zamówień ani przyjmować zwrotów po wysłaniu paczek.
  • Zastrzegamy sobie prawo do opóźnienia przesyłek z powodu potencjalnych zakłóceń usług Inpost zarówno po naszej, jak i po Twojej stronie.
  • Chociaż gwarantujemy, że gryzonie dotrą świeże, nie możemy zagwarantować, że Twoje zwierzę zje zamrożone / rozmrożone gryzonie.
  • Klikając przycisk kupuję i płacę zamawiasz z obowiązkiem zapłaty.
  • Akceptując regulamin oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z nim oraz z harmonogramem wysyłki i informacjami o gryzoniach.  
Cart
Your cart is currently empty.